- BUDAPEST
- BÉCS
- BELGRÁD
- BUKAREST
- KIJEV
- MOSZKVA
- PRÁGA
- POZSONY
- SZÓFIA
- VARSÓ
- ZÁGRÁB
fogyasztói insight
Consumer Insight egy specifikus, megvilágosító erejű, újszerű kombinációja a fogyasztókról tudott ismereteknek, egy igazság, ami részben, vagy teljességgel megfelel a fogyasztók lelki struktúrájának, releváns, megkülönböztető haszonígéretet tartalmaz, alkalmas marketingaktivitások, kommunikáció tervezésére és megteremti a márka és a fogyasztó összekötését. A Consumer Insight nem pozícionálás, inkább orientációs segítség a pozícionáláshoz, mert rámutat a fogyasztók igazi igénystruktúrájára.
A Consumer Insight nem más, mint a fogyasztókkal, az adott célcsoport szereplőivel való közvetlen érintkezés azzal a céllal, hogy betekintést nyerjünk az érzelmi és értelmi alapú döntési mechanizmusukba.
A márka kultúrát teremt, közvetít, tájékoztat, párbeszédet gerjeszt és értéket ad. A Brand Insight kutatás során a márka kerül a középpontba, vagyis körbejárjuk azokat az elemeket, faktorokat, sztorikat melyek hatással vannak a márka életére, annak tovább épülésére, jövőbeli kiterjesztésére. Mindennek az a célja, hogy a releváns márka-insight elemeket megtaláljuk, amelyekre stratégia építhető.