|
- BUDAPEST
- BÉCS
- BELGRÁD
- BUKAREST
- KIJEV
- MOSZKVA
- PRÁGA
- POZSONY
- SZÓFIA
- VARSÓ
- ZÁGRÁB
életív marketing
Az életív marketingen alapuló kutatások feltételezik, hogy a társadalom csoportjai jól lehatárolhatók az életkor, a felelősségvállalás (másokért), a háztartás jellege és a jövedelem forrásai alapján. A klasszikus életív csoportok a következők:
- gyerekek
- fiatalok
- életkezdők
- családosok
- életet újrafogalmazók
- szeniorok
Ezen csoportok kiemelt jelentőségűek a marketing és az ahhoz kapcsolódó kutatások területén, fontosságuk a gyakorlati alkalmazhatóságban rejlik, hiszen jól használható, kezelhető megközelítést biztosítanak a marketing munkához. Cégünk életív marketingben szerzett évtizedes tapasztalata megfelelő hátteret biztosít Ügyfeleink problémáinak inspiratív megoldására.
|