Trend Inspiráció

BELÉPÉS/REGISZTRÁCIÓ »
  • HÍRLEVÉL »
  • BELÉPÉS »
  • KAPCSOLAT »
  • ENGLISH »
  • trendek
    • trendkutatás
    • trendek
      • megatrend
      • trend, ellentrend
      • aktuális trendek
    • trendcsoportok
      • fogyasztói trendcsoportok
      • vásárlói trendcsoportok
  • módszerek
    • marketing inspiráció
      • életstílus
      • generációs kutatás
      • drive alapú kutatás
      • életív marketing
    • insight kutatás
      • fogyasztói insight
      • vásárlói insight
  • referencia
  • publikációk
    • belépés / regisztráció
    • könyvek
    • tanulmányok
    • hírlevél adatbázis
      • Hírlevél | 2018/08
      • Hírlevél | 2018/06
      • Hírlevél | 2017/07
      • Hírlevél | 2017/05
      • Hírlevél | 2017/03
      • Hírlevél | 2017/01
      • Hírlevél | 2016/10
      • Hírlevél | 2016/9
      • Hírlevél | 2016/8
      • Hírlevél | 2016/7
      • Hírlevél | 2016/6
      • Hírlevél | 2016/5
      • Hírlevél | 2016/3
      • Hírlevél | 2016/2
      • Hírlevél | 2016/1
      • Hírlevél | 2015/10
      • Hírlevél | 2015/8
      • Hírlevél | 2015/7
      • Hírlevél | 2015/6
      • Hírlevél | 2015/5
      • Hírlevél | 2015/4
      • Hírlevél | 2015/2
      • Hírlevél | 2014/3
      • Hírlevél | 2015/1
      • Hírlevél | 2014/10
      • Hírlevél | 2014/9
      • Hírlevél | 2014/8
      • Hírlevél | 2014/7
      • Hírlevél | 2014/6
      • Hírlevél | 2014/5
      • Hírlevél | 2014/4
      • Karácsonyi inspiráció
      • Hírlevél | 2014/2
      • Hírlevél | 2013/12
      • Hírlevél | 2013/11
      • Hírlevél | 2013/10
      • Hírlevél | 2013/9
      • Hírlevél | 2013/8
      • Hírlevél | 2013/7
      • Hírlevél | 2013/6
      • Hírlevél | 2013/5
      • Hírlevél | 2010/4
      • Hírlevél | 2013/3
      • Hírlevél | 2013/2
      • Hírlevél | 2013/1
      • Hírlevél | 2012/11
      • Hírlevél | 2012/10
      • Hírlevél | 2012/9
      • Hírlevél | 2012/8
      • Hírlevél | 2012/7
      • Hírlevél | 2012/6
      • Hírlevél | 2012/5
      • Hírlevél | 2012/4
      • Hírlevél | 2012/3
      • Hírlevél | 2012/2
      • Hírlevél | 2012/1
      • Hírlevél | 2011/12
      • Hírlevél | 2011/11
      • Hírlevél | 2011/10
      • Hírlevél | 2011/9
      • Hírlevél | 2011/7-8
      • Hírlevél | 2011/6
      • Hírlevél | 2011/5
      • Hírlevél | 2011/4
      • Hírlevél | 2011/3
      • Hírlevél | 2011/2
      • Hírlevél | 2011/1
      • Hírlevél | 2010/12
      • Hírlevél | 2010/11
      • Hírlevél | 2010/10
      • Hírlevél | 2010/9
      • Hírlevél | 2010/8
      • Hírlevél | 2010/7
      • Hírlevél | 2010/6
      • Hírlevél | 2010/5
      • Hírlevél | 2010/3
    • trendpéldák
      • élelmiszer
      • design
      • kommunikáció
      • életstílus
      • egészség
  • csapat
    • dr. Törőcsik Mária
    • team
  • kapcsolat

Trend Inspiráció a Facebook-on

  • BUDAPEST
  • BÉCS
  • BELGRÁD
  • BUKAREST
  • KIJEV
  • MOSZKVA
  • PRÁGA
  • POZSONY
  • SZÓFIA
  • VARSÓ
  • ZÁGRÁB
  • trendek | 2019

Hírlevél | 2010/11

Trendkonferencia 3.0 - 2010. november 25.

Az évek óta tartó válság tüneteit ma a fogyasztók a zsigereikben érzik. Minden jövőbeni megmozdulásuk a recesszió kezelését vagy a fájdalom enyhítését célozza meg. Saját érdekeiket szem előtt tartva nagy cégeket kényszeríthetnek szövetségbe (kényszer|szövetségek - trend), miközben döntéseikben tanácsot már csak saját fogyasztótársaiktól fogadnak el („vak vezet|világtalant” - trend). A gyors meggazdagodás már nem jelent perspektívát, ellenben egy kis ötlet is lehet komolyabb jövedelemforrás a jövőben (business a semmiből - trend).

Ez csupán néhány olyan jelenség, melyeknek jelenléte már csíráiban érzékelhető, és erősödésük elkerülhetetlen 2011-ben, vagyis a döntéshozók ezek tudta, ismerete nélkül nem, vagy csak nagyon nehezen lavírozhatnak a válság borzolta valóságban.

A Trendinspiráció Műhely csapata egy év kutatómunka eredményeképpen felvázolta a 2011-es év fogyasztói trendjeit, amelyeket most megosztanánk Önnel.
Íme, a legfontosabb információk, amelyeket okvetlenül jegyezzen fel naptárába:

Helyszín: A38 Hajó, Budapest

Időpont: 2010. november 25. csütörtök 15:00 – 20:00

Részvételi díj: 39000 Ft+ Áfa

Jelentkezési határidő: 2010. november 22. hétfő

A 2010-re jelzett fogyasztói trendjeink egytől egyig hódítottak a magyar piacon. A 2011-es trendekkel sem lesz másként.

A konferencia-program átböngészése után itt regisztrálhat.

KonfProgran-vegl2.png


 

ÉLELMISZER

Organikus nass 

A cukorka- és nyalókafüggők széles csoportját célozza meg új bio-édességeivel a Yummy Earth.

yummyearth1.jpgKét aggódó apuka úgy döntött, hogy megpróbálja megóvni gyermekeit a rengeteg mesterséges adalékanyagtól, amelyek elkerülhetetlenül benne vannak a különböző édességekben. Olyan gumicukrokat, cukorkákat és nyalókákat dobtak piacra, amelyek kizárólag organikus alapanyagokat tartalmaznak, így megóvva a kicsik (és nagyok) egészségét a káros színezékek, ízfokozók és stabilizátorok tömkelegétől. A bio-édességek igazi gyümölcskivonatból, tápióka-szirup és rizs-szirup hozzáadásával készülnek, ezzel igyekeznek biztosítani, hogy minden egyes Yummy Earth termék glutén- és mogyorómentes legyen, vagyis azok az édesszájúak is fogyaszthatják, akiknek eddig ételallergiájuk miatt nem lehetett. A cukorkákat egyelőre csak az Egyesült Államokban lehet megvásárolni, de miután az Európai Unió is már szabad utat engedett a termékeknek, hamarosan akár nálunk is beszerezhetőek lesznek.

 

 

DESIGN

Fotoszintézis-lámpa

A zöld-design segítségével bárki megalkothatja saját személyes szobadzsungelét.

fotoszintezislampa1.jpg

Az izraeli származású Meirav Barizlay design-stúdiójából került ki a fotoszintézis-lámpa, mely a legegyszerűbb megoldásokkal dobja fel egy városi lakás nappaliját vagy konyháját. A minimalista lámpa nem több, mint egy fémváz, melynek közepén egy kaspó tartó található, ahová bárki a kedvének megfelelő futónövényt tehet, mellyel körbefuttathatja a vázat. A különös lámpabúra teljes benőtt valójában, bár kétségtelenül üde természetességet csempészik a szobába, igen szűkmarkú fény tekintetében: olvasásra bizonyosan nem alkalmas. A kreációt kifejezetten energiatakarékos égő használatával ajánlja a tervező.


 

KOMMUNIKÁCIÓ

Káromkodás-szűrő

Az Apple a gyermekek védelmére kelt, amikor kifejlesztette káromkodás-szűrő alkalmazását.

karomkodas_szuro1.jpegMár az Egyesült Államok szabadalmi hivatala is jóváhagyta annak az Apple alkalmazásnak a piacra kerülését, amely arra hívatott, hogy az Apple telefonokról letiltsa azokat a szavakat, kifejezéseket, amelyek károsan hatnak a gyermekek szellemi fejlődésére. Az alkalmazás nem tesz különbséget a szándékosan vagy véletlenszerűen elejtett vulgáris kifejezések között, hanem azonnal aktiválódik, amint egy nemkívánatos kifejezés jelenne meg a képernyőn. A program minden egyes káromkodásnak ható szó helyett felajánl egy ártalmatlan helyettesítőt, és a gyerek számára is ellehetetleníti, hogy ilyen szitokszavakat pötyögjön be a telefonjába. Az elsődleges célközönség természetesen a szülők aggodalmasabb csoportja, akik könnyedén feltölthetik ezt az alkalmazást gyermekük telefonjára, hogy megóvják őket a káros nyelvi hatásoktól.

 

 

ÉLETSTÍLUS

Online nosztalgia turkáló 

Prémium divatmárkák nosztalgikus darabjai szállnak virtuális versenybe a fogyasztók kegyeiért.

chic1.jpgA Chic and You Shall Find online ruhabolt azokat a takarékosságra törekvő fogyasztókat célozza meg, akik a válság ellenére sem szívesen mondanak le a luxus divatmárkákról. Olyan használt – egyebek mellett Dior, Chanel, Givenchy, Prada, stb. - ruhák és kiegészítők százait vonultatja fel a honlap, melyek újkorukban dollár ezreket, tízezreket értek, ma pedig akár 45-50 dollárért elvihetők. Az oldalt a Vogue magazin volt divatszerkesztője, Brenna Egan indította el, és a honlap tanúsága szerint nagy keletje van a felsorakoztatott nosztalgikus daraboknak, hiszen jelentős részük már néhány perccel a feltöltésük után elkel. Külön színt ad a daraboknak, hogy mindegyikhez tartozik egy rövid történet, amely ugyan nem valós, de életet visz egy-egy ruhakölteménybe.

 

EGÉSZSÉG

Kíméletes felvilágosítás gyerekeknek

A súlyos betegségekben szenvedő gyermekeknek nyújt alapos, de mégis játékos tájékoztatást a Medikidz sorozat.

medikidz1.jpgA képregények egyre növekvő népszerűségét használta ki az új-zélandi Kidzcomics, amikor megalkotta Medikidz névre keresztelt sorozatát. Ezek a képregények olyan gyerekeknek szólnak, akik vagy valamilyen súlyos betegségben szenvednek, vagy valamelyik családtagjuk betegedett meg. A történetek középpontjában öt szuperhős áll, mindegyikük a test bizonyos részének specialistája, és ők segítenek megérteni például a leukémia, az epilepszia, a cukorbetegség vagy éppen az AIDS okozta tüneteket, illetve azokat a gyógymódokat, amelyekkel gyógyíthatóak, vagy kezelhetőek a betegek. A képregények hősei nem köntörfalaznak, hanem éppen az a céljuk, hogy őszintén, tanító jelleggel, de kíméletesen írjanak körül egy-egy súlyos kórt. A füzetek szerzői orvosok, és más, az egészségügyben dolgozó szakemberek.

 
 
A túlsúly világméretű problémájának korában egy intelligens mérleg jóvoltából ezentúl mindenki nyomon követheti súlya ingadozásait.
  • © 2025 Trend Inspiráció
  • 7625 Pécs, Kaposvári u. 4.
  • Telefon: +36 72 511 699

  • trendek
  • módszerek
  • referencia
  • publikációk
  • csapat
  • kapcsolat
  • ászf
  • adatvédelmi nyilatkozat