
|
- BUDAPEST
- BÉCS
- BELGRÁD
- BUKAREST
- KIJEV
- MOSZKVA
- PRÁGA
- POZSONY
- SZÓFIA
- VARSÓ
- ZÁGRÁB
drive alapú kutatás
A drive-ok a társadalmi csoportok hátterében meghúzódó főbb mozgatórugók. Az Életstílus Inspiráció modell közelíthető drive alapon is, ekkor három főbb csoport azonosítható:

Munkaorientáltak
- Karrierorientáltak,
- Gyors-modernek,
- Jól szituáltak
A munkaorientáltak életének középpontjában a gyakran magas presztízsű munka, vezető beosztás, jól jövedelmező és megbízhatóan működő saját vállalkozás áll. A karrierépítés a legfontosabb feladat, a munkában elért sikerek az önmegvalósítás fő eleme. Többségük sokat dolgozik, nem ritka, hogy napi 10-12 órát.
Élményorientáltak
- Élményfogyasztók,
- Társadalmi közép,
- Kiszállók
Ezekben a csoportokban a fő elem a mindennapi élet során a kisebb és nagyobb örömet, elégedettséget jelentő élmények megtalálása, megélése. A csoportok között az élmény jellege tesz alapvető különbséget.
Szükségorientáltak
- Kényszergyorsítók,
- Kapaszkodók,
- Leszakadók.
A szükségorientáltak csoportjába tartozók közös jellemzője, hogy életvitelükben a fő mozgatórugó valaminek a hiánya, melynek megszerzéséért többletterheket vállalnak az emberek. Eltérést a csoportok közt a motivációkban és a célokban, illetve a vállalható többletteljesítmények jellegében találunk. A közelítés egyedisége, hogy az életstílus csoportokat motivációjuk alapján csoportosítja és vizsgálja, a szegmentálás egyedi közelítését adva Ügyfeleinknek.
|