
|
- BUDAPEST
- BÉCS
- BELGRÁD
- BUKAREST
- KIJEV
- MOSZKVA
- PRÁGA
- POZSONY
- SZÓFIA
- VARSÓ
- ZÁGRÁB
insight kutatás
Ma már nem lehet fikcióra építeni egy stratégát, elengedhetetlen a fogyasztóról és a vásárlóról a közvetlen, releváns információ és az inspiráció!
Az Insight kutatás olyan fogyasztóról való felismerések rendszere, erre irányuló kutatási módszerek halmaza, mely lehetővé teszi, hogy belelássunk a fogyasztók gondolkodásába, motivációinak motorjába, ami a fogyasztó igénystruktúrájának lényegi pontjaira mutat rá. Az insight kutatás során értékes információkat kapunk arról, hogyan látják a fogyasztók az adott kategóriát/terméket/márkát/szolgáltatást, hogyan élnek meg különböző élethelyzeteket – benne fogyasztói és vásárlási szituációkat -, hogyan alakulnak a döntési mechanizmusok szituációnként, mi alapján alkotnak véleményt, mely elemek befolyásolják őket.
Az insight kutatás az egyik leginspiratívabb kutatási terület, mely aktív része a stratégiaalkotásnak, legyen szó márka/cég/kommunikációs stratégiáról, hiszen valós, valahol ismerős jelenségeken alapul, mégis új perspektívát ad.
|