
|
- BUDAPEST
- BÉCS
- BELGRÁD
- BUKAREST
- KIJEV
- MOSZKVA
- PRÁGA
- POZSONY
- SZÓFIA
- VARSÓ
- ZÁGRÁB
TEAM
 |
Jakopánecz Eszter
Kutató. 2009 óta tagja a Műhelynek, emellett PhD tanulmányokat folytat. A gyakorlatban különféle piacokon kutatja a fogyasztói magatartást a módszerek széles skálája segítségével: kvantitatív és kvalitatív, illetve trendkutatási metódusokkal egyaránt. Kérdez, vizsgál és elemez, illetve a társadalmi jelenségeket figyeli szekunder forrásokból. Elméleti síkon a fogyasztói magatartás témakörén belül a fogyasztói ellenállás jelensége foglalkoztatja leginkább. Szabadidejét a szabadban, a konyhában, és népviseletben tölti.
|
 |
NÉMETH PÉTER
2012 óta erősíti a TrendInspiráció Műhely csapatát. Kutatóként elsődlegesen kvantitatív elemzésekkel foglalkozik, de a többi módszer alkalmazása is közel áll a szívéhez. A PTE Közgazdaságtudományi Karán szerzett Marketing Specializáción diplomát, jelenleg pedig PhD jelöltként tevékenykedik a Pécsiközgázon, kutatási témája a férfiak fogyasztói magatartása. Szabadidejében szeret utazni: amikor csak tud, elindul valamerre...
|
 |
Pál Eszter
Irodavezető. 2015-ben csatlakozott a TrendInspiráció Műhely csapatához. A PTE Közgazdaságtudományi Karán szerzett Marketig mesterdiplomát, jelenleg ugyanitt PhD tanulmányokat folytat. Ő felel az iroda ügyeinek intézéséért, vagyis azért, hogy minden gördülékenyen menjen, emellett pedig a kutatásokba is bekapcsolódik. Érdeklődési területe igen szerteágazó, de mind a magánéletben, mind pedig kutatási szinten kiemelten érdeklődik a gasztronómia iránt. Szabadidejében szívesen olvas szociológiai és pszichológiai jellegű könyveket.
|
 |
Rechnitzer Szilvia
Trend üzletág igazgató. 2003-tól marketing tanácsadóként dolgozik cégünknél, valamint fogyasztói magatartás kutatásokat végez, marketing-, és kommunikációs stratégiák kidolgozásában vesz részt. 2006-tól a trend üzletág kifejlesztésében vesz részt, feladatai közé tartozik a trend termékek kidolgozása (Trend|spotting, Trend|insight, iparági trendek, és megatrendek tanulmányozása, kidolgozása) illetve a kutatási célnak megfelelő trend implikáció.
|
|