Trend Inspiráció

BELÉPÉS/REGISZTRÁCIÓ »
  • HÍRLEVÉL »
  • BELÉPÉS »
  • KAPCSOLAT »
  • ENGLISH »
  • trendek
    • trendkutatás
    • trendek
      • megatrend
      • trend, ellentrend
      • aktuális trendek
    • trendcsoportok
      • fogyasztói trendcsoportok
      • vásárlói trendcsoportok
  • módszerek
    • marketing inspiráció
      • életstílus
      • generációs kutatás
      • drive alapú kutatás
      • életív marketing
    • insight kutatás
      • fogyasztói insight
      • vásárlói insight
  • referencia
  • publikációk
    • belépés / regisztráció
    • könyvek
    • tanulmányok
    • hírlevél adatbázis
      • Hírlevél | 2018/08
      • Hírlevél | 2018/06
      • Hírlevél | 2017/07
      • Hírlevél | 2017/05
      • Hírlevél | 2017/03
      • Hírlevél | 2017/01
      • Hírlevél | 2016/10
      • Hírlevél | 2016/9
      • Hírlevél | 2016/8
      • Hírlevél | 2016/7
      • Hírlevél | 2016/6
      • Hírlevél | 2016/5
      • Hírlevél | 2016/3
      • Hírlevél | 2016/2
      • Hírlevél | 2016/1
      • Hírlevél | 2015/10
      • Hírlevél | 2015/8
      • Hírlevél | 2015/7
      • Hírlevél | 2015/6
      • Hírlevél | 2015/5
      • Hírlevél | 2015/4
      • Hírlevél | 2015/2
      • Hírlevél | 2014/3
      • Hírlevél | 2015/1
      • Hírlevél | 2014/10
      • Hírlevél | 2014/9
      • Hírlevél | 2014/8
      • Hírlevél | 2014/7
      • Hírlevél | 2014/6
      • Hírlevél | 2014/5
      • Hírlevél | 2014/4
      • Karácsonyi inspiráció
      • Hírlevél | 2014/2
      • Hírlevél | 2013/12
      • Hírlevél | 2013/11
      • Hírlevél | 2013/10
      • Hírlevél | 2013/9
      • Hírlevél | 2013/8
      • Hírlevél | 2013/7
      • Hírlevél | 2013/6
      • Hírlevél | 2013/5
      • Hírlevél | 2010/4
      • Hírlevél | 2013/3
      • Hírlevél | 2013/2
      • Hírlevél | 2013/1
      • Hírlevél | 2012/11
      • Hírlevél | 2012/10
      • Hírlevél | 2012/9
      • Hírlevél | 2012/8
      • Hírlevél | 2012/7
      • Hírlevél | 2012/6
      • Hírlevél | 2012/5
      • Hírlevél | 2012/4
      • Hírlevél | 2012/3
      • Hírlevél | 2012/2
      • Hírlevél | 2012/1
      • Hírlevél | 2011/12
      • Hírlevél | 2011/11
      • Hírlevél | 2011/10
      • Hírlevél | 2011/9
      • Hírlevél | 2011/7-8
      • Hírlevél | 2011/6
      • Hírlevél | 2011/5
      • Hírlevél | 2011/4
      • Hírlevél | 2011/3
      • Hírlevél | 2011/2
      • Hírlevél | 2011/1
      • Hírlevél | 2010/12
      • Hírlevél | 2010/11
      • Hírlevél | 2010/10
      • Hírlevél | 2010/9
      • Hírlevél | 2010/8
      • Hírlevél | 2010/7
      • Hírlevél | 2010/6
      • Hírlevél | 2010/5
      • Hírlevél | 2010/3
    • trendpéldák
      • élelmiszer
      • design
      • kommunikáció
      • életstílus
      • egészség
  • csapat
    • dr. Törőcsik Mária
    • team
  • kapcsolat

Trend Inspiráció a Facebook-on

  • BUDAPEST
  • BÉCS
  • BELGRÁD
  • BUKAREST
  • KIJEV
  • MOSZKVA
  • PRÁGA
  • POZSONY
  • SZÓFIA
  • VARSÓ
  • ZÁGRÁB
  • trendek | 2019

Hírlevél | 2016/5

MOZGÁSBAN

A retail, vagyis a kereskedelem jövőjét új formák, új platformok fogják formálni. Ahogyan már többször is előre jeleztük ügyfeleinknek, a kereskedelem nemcsak online és bolti megjelenésben létezik, hanem új lendületet kaptak a mozgásban lévő boltok is. Ezek a jellemzően kisbuszból, nagy kamionból vagy éppen lakóautóból átalakított, brandingelt járgányok nagyon fontos feladatokat teljesítenek: egyrészt közelebb kerülhetnek a vásárlóhoz, fogyasztóhoz; meglepő helyeken és időpontban bukkanhatnak fel. Azonnali kipróbálási, felpróbálási vagy tanácsadói szolgáltatást kaphat a potenciális vásárló, nem beszélve a márkával való találkozás élményéről és annak kézzelfoghatóságról. Elsősorban az X, Y, Z generációnak lehetnek érdekesek ezek a megoldások, hiszen ők szeretik, ha elcsábítják, bevonják az élménybe őket. A food truck-ok, vagyis az ételes furgonok ma már Magyarországon is igen elterjedtek, sőt Street food fesztiválokat is rendeznek, melyek szintén nagy felfutásnak örvendnek. Ám ezen a piacon még számos lehetőség van, ami kipróbálásra vár. Mi kell hozzá? Ötlet, kreativitás és egy megragadó ajánlat. Az alábbi példák között egyedi, karitatív megoldásokat is bemutatunk, legyen szó mosodától egészen az irodáig.

 

Fehérneműt kisbuszból

True&CoA True&Co. egy online fehérnemű bolt, mely most lépett ki az offline világba, hiszen egy mobil próbafülkével járják az USA nagyvárosait. A megfelelő méret megtalálása online vásárlás esetén mindig egy kicsit kockázatos, főleg ha fehérneműről van szó. Ezt a vásárlói dilemmát igyekszik megoldani a ’Try-on truck’ mobil kisbusszal, hiszen pontos méretet tudnak venni és megfelelő terméket ajánlani hozzá a kisbuszon. Online lehet időpontot foglalni.

 

Hajléktalanok ruháit mossa az Orange Sky

Orange SkyAz Ausztráliában működő Orange Sky mosoda két mosógéppel szerelt fel egy kisbuszt, mellyel hajléktalanokat segítenek. A kezdeményezés célja, hogy a hajléktalanok ruháit kimosva, hozzájáruljanak a jobb életminőséghez, egészségügyi körülményekhez, sőt a tiszta ruha magabiztosabbá teszi az embereket, így esetleg munkát is kaphatnak. Ausztráliában jelenleg öt kocsi üzemel, amelyeket támogatásokból tartanak fenn, és önkéntesek segítik munkájukat.

 

Inspiráló környezet munkához

Kantoor KaravanA Kantoor Karavan egy holland kezdeményezés, mely a semmi közepén a természet közvetlenségében kínál egy irodát, vagyis egy lakóautót, mely minden munkához szükséges dologgal fel van szerelve: korlátlan wifi, kávégép, írószerek. A körülmények is nagyszerűek: komposztáló wc, napelemes energia, madárcsicsergés. Tehát egy inspiráló természetes környezet munkához, és az irodából kilépve azonnal kikapcsol az ember, relaxálhat, töltődhet. Amennyiben valamit hozzá tud tenni a bérlő a jobb körülményekhez a „ház” körül, úgy a bérleti díj is olcsóbb.

 

Grillkolbászok, ahogy a nagyik készítik

Johnsonville grillkolbászA Johnsonville grillkolbászokat készít és értékesít. Ám egy kampány keretén belül partnerként kérte fel az Ubert Chicago városában. Az Uber feladata az volt, hogy három mobil házikót és benne három olasz származású nagymamát, Nonna-t, vagyis Kolbászos Nonna-t szállítson a kívánt helyre. A Nonna-k menet közben készítettek eredeti olasz kolbászos ételkülönlegességeket tésztával, lasagnával, stb. Mire a kisház megérkezett a rendelés helyszínére az eredeti finomságok is elkészültek.

 

Szundi Turné

Szundi TúraA Casper ágymatrac kereskedés fogta magát és elindította a Szundi Turnét (Nap Tour), ahol az emberek kipróbálhatják, hogy melyik matrac milyen kényelmes. Egy buszt alakítottak át, különböző formájú alvókapszulákat létesítettek a különböző matracokkal. Nincs időlimit, hogy mennyi ideig próbálhatják az emberek a matracokat. Esetleg ebédszünetben, vagy munka után és előtt. A kísérők bármikor tudnak segítséget nyújtani, válaszolni a kérdésekre. A Casper ezzel meglepő és emlékezetes élményt ad a potenciális vásárlóinak.

 

Mozgó szépségszalon

Mozgó szépségszalonPárizs utcáit járja a Le Boudoir des Cocottes, ami egy mozgó és rózsaszín szépségszalon. A kisbuszból átalakított mozgó szépségszalon minden 15. napon jön és fix helyeken parkol, ahol max. 15 percet foglalkoznak a vendégekkel: manikűr, smink vagy fodrász szolgáltatásokat lehet igénybe venni. Főleg azokat a nőket vették célba ezzel a szolgáltatással, akik a belvárosban dolgoznak, irodákban. Az áraik nem elrugaszkodottak, és hűségkártyájuk is van.

 

 

 

 

ÉLELMISZER

Egyedi müzlit készíthetünk

Okos információk a finom ízek  elérése érdekében.

müzliSaját müzlit készíthetünk, egyedi csomagolásban és ingyen házhoz szállítják, igaz mindez csak az Egyesült Államokban. A Bear Naked cég partnerként felkérte az IBM Watson számítástechnikai vállalatot, hogy egy online felületen a vásárlói elkészíthessék maguknak a megfelelő müzlit, a megfelelő összetevőkkel, melyre a számítógép okos opciókat, ajánlásokat is ad, nehogy össze nem illő ízeket, alapanyagokat tegyünk a müzlinkbe. A csomagolás ultramodern és vicces. Megtalálhatóak séfek által összeállított müzlik is: a chilis-jalapenos-epres vagy éppen az olivás bazsalikomos.

 

DESIGN

Történelmi legendákhoz kapcsolódó tárgyak

Koppány sütőforma, a konyha elengedhetetlen design eleme.

Hungarophilia

A tárgyakat a magyar történelmi legendákhoz kapcsolódóan némi humorral fűszerezve alakította ki a magyar származású Uruguayban élő művész. Koppány sütőformától elkezdve (természetesen négy részre osztott) Búvár Kund merülőforralóig számos tárgy megtalálható a tervező repertoárjában.


 

KOMMUNIKÁCIÓ

Házibuli mozgásban

Pop-up partiházzal készült a Bacardi.

Mozgó házibuliKlasszikus amerikai házban van a házibuli, ám a ház folyamatosan úton van és bárkinek, bárhol van lehetősége a házibuliban részt venni, ahhoz csatlakozni. Mindez a Bacardi egyik nyári buli kampánya. Philadelphiában, Atlantában és Miamiban jelent meg a pop-up partiház, ahol nemcsak a zene a buli, kreatív előadásokat is társítottak. A közösségi médián a #Bacardihouseparty alapján lehetett a partiházat bemérni, hogy éppen merre van.

 

ÉLETSTÍLUS

Sporttárs kereső alkalmazás

A Björn Borg alkalmazásával bárki társra lelhet.

Björn BorgA Björn Borg svéd alsónemű és sportruházat márka kifejlesztette a Sprinter alkalmazását, amivel a sportolás alapján van lehetőség partnert, sporttársat találni. A sportolók profilja nemcsak az alapadatokat tartalmazza, hanem azt is, hogy mit és mikor sportol a hölgy vagy úr. A megfelelő partner megtalálása után lehetőség van felvenni a kapcsolatot és egy közös sportolás közben, együtt izzadás közben megismerni egymást.

 

EGÉSZSÉG

Friss zöldségek egy buszból

Nonprofit kezdeményezés az egészséges táplálkozásért.

Ételmegosztó buszAz ÉtelMegOsztó busz Torontóban jár, ahol is friss zöldséget és gyümölcsöket szállítanak és árulnak a nagyváros olyan részeibe, ahol a távolságok és a szegénység miatt nem nagyon tudnak friss ételekhez jutni az ott lakók, és elmaradottak a táplálkozásban is. A buszt a városi közlekedési vállalat adta és alakította át. A busz alkalmas arra, hogy a zöldségek és a gyümölcsök sokáig frissen maradjanak a megfelelő hőmérséklet és nyílászárók miatt. Az élelmiszereket nagyon alacsony áron adják, mert több szervezet is társult, támogatja a kezdeményezést és önkéntesek árulnak, adnak tanácsot az ételek mellé. A programot a FoodShare nonprofit szervezet kezdeményezte és koordinálja.

 

  • © 2023 Trend Inspiráció
  • 7625 Pécs, Kaposvári u. 4.
  • Telefon: +36 72 511 699

  • trendek
  • módszerek
  • referencia
  • publikációk
  • csapat
  • kapcsolat
  • ászf
  • adatvédelmi nyilatkozat