Trend Inspiráció

BELÉPÉS/REGISZTRÁCIÓ »
  • HÍRLEVÉL »
  • BELÉPÉS »
  • KAPCSOLAT »
  • ENGLISH »
  • trendek
    • trendkutatás
    • trendek
      • megatrend
      • trend, ellentrend
      • aktuális trendek
    • trendcsoportok
      • fogyasztói trendcsoportok
      • vásárlói trendcsoportok
  • módszerek
    • marketing inspiráció
      • életstílus
      • generációs kutatás
      • drive alapú kutatás
      • életív marketing
    • insight kutatás
      • fogyasztói insight
      • vásárlói insight
  • referencia
  • publikációk
    • belépés / regisztráció
    • könyvek
    • tanulmányok
    • hírlevél adatbázis
      • Hírlevél | 2018/08
      • Hírlevél | 2018/06
      • Hírlevél | 2017/07
      • Hírlevél | 2017/05
      • Hírlevél | 2017/03
      • Hírlevél | 2017/01
      • Hírlevél | 2016/10
      • Hírlevél | 2016/9
      • Hírlevél | 2016/8
      • Hírlevél | 2016/7
      • Hírlevél | 2016/6
      • Hírlevél | 2016/5
      • Hírlevél | 2016/3
      • Hírlevél | 2016/2
      • Hírlevél | 2016/1
      • Hírlevél | 2015/10
      • Hírlevél | 2015/8
      • Hírlevél | 2015/7
      • Hírlevél | 2015/6
      • Hírlevél | 2015/5
      • Hírlevél | 2015/4
      • Hírlevél | 2015/2
      • Hírlevél | 2014/3
      • Hírlevél | 2015/1
      • Hírlevél | 2014/10
      • Hírlevél | 2014/9
      • Hírlevél | 2014/8
      • Hírlevél | 2014/7
      • Hírlevél | 2014/6
      • Hírlevél | 2014/5
      • Hírlevél | 2014/4
      • Karácsonyi inspiráció
      • Hírlevél | 2014/2
      • Hírlevél | 2013/12
      • Hírlevél | 2013/11
      • Hírlevél | 2013/10
      • Hírlevél | 2013/9
      • Hírlevél | 2013/8
      • Hírlevél | 2013/7
      • Hírlevél | 2013/6
      • Hírlevél | 2013/5
      • Hírlevél | 2010/4
      • Hírlevél | 2013/3
      • Hírlevél | 2013/2
      • Hírlevél | 2013/1
      • Hírlevél | 2012/11
      • Hírlevél | 2012/10
      • Hírlevél | 2012/9
      • Hírlevél | 2012/8
      • Hírlevél | 2012/7
      • Hírlevél | 2012/6
      • Hírlevél | 2012/5
      • Hírlevél | 2012/4
      • Hírlevél | 2012/3
      • Hírlevél | 2012/2
      • Hírlevél | 2012/1
      • Hírlevél | 2011/12
      • Hírlevél | 2011/11
      • Hírlevél | 2011/10
      • Hírlevél | 2011/9
      • Hírlevél | 2011/7-8
      • Hírlevél | 2011/6
      • Hírlevél | 2011/5
      • Hírlevél | 2011/4
      • Hírlevél | 2011/3
      • Hírlevél | 2011/2
      • Hírlevél | 2011/1
      • Hírlevél | 2010/12
      • Hírlevél | 2010/11
      • Hírlevél | 2010/10
      • Hírlevél | 2010/9
      • Hírlevél | 2010/8
      • Hírlevél | 2010/7
      • Hírlevél | 2010/6
      • Hírlevél | 2010/5
      • Hírlevél | 2010/3
    • trendpéldák
      • élelmiszer
      • design
      • kommunikáció
      • életstílus
      • egészség
  • csapat
    • dr. Törőcsik Mária
    • team
  • kapcsolat

Trend Inspiráció a Facebook-on

  • BUDAPEST
  • BÉCS
  • BELGRÁD
  • BUKAREST
  • KIJEV
  • MOSZKVA
  • PRÁGA
  • POZSONY
  • SZÓFIA
  • VARSÓ
  • ZÁGRÁB
  • trendek | 2019

Hírlevél | 2011/7-8

Babázzunk!

Amíg a pocakban van a gyermek…

Ma már nem a szülőszobában derüreveal_cake.jpgl ki a magzat neme, vagy a nőgyógyásznál az ultrahangos vizsgálat során, hanem a nem-leleplező partikon!  És az orvos után az első ember, aki megtudja a születendő gyermek nemét, az a helyi cukrász… Ahogy működik: az orvos titokban tartja az ultrahangon kiderült eredményt, egy papírra leírva lezárt borítékba helyezi, amit a leendő szülők a cukrásznak továbbítanak, aki olyan tortát készít, melyen kívülről hagyományos tortának látszik, ám a belseje vagy kék, vagy rózsaszín töltelékkel töltött. Erre csak akkor derül fény, amikor a leendő szülők felvágják a tortát! Mindehhez nyilván közönség is szükségeltetik, ahol a családtagok és a közeli barátok egy parti keretében szurkolnak, hogy milyen színű töltelék legyen a torta belsejében, nem ritka, hogy „Kék csapat” vagy „Rózsaszín csapat” feliratos pólóban jelennek meg a drukkerek a buliban.

 

Jótékonysági kezdeményezés az információs takaró, melyet a BeattieMcGuinnessBungayÜgynökség készített New York-ban. E takaró megvásárlásával a fejlődő országok fiatal anyáit lehet segíteni, hiszen egyrészt az ára egy sblanket_pinkegélyszervezeten keresztül eljut hozzájuk, másrészt sok olyan információ szerepel rajta, ami a szoptatással, lázzal, betegségekkel kapcsolatos figyelmeztető jelekre hívja fel a figyelmet. Az információ átadást nemcsak a helyi nyelvű feliratok segítik, hanem az univerzálisan értelmezhető grafikai jelek is. Kétféleképpen lehet részt venni a kampányban: ha magadnak vásárolsz, kék vagy rózsaszín takaró közül választhatsz, illetve, ha támogatásképpen, akkor automatikusan küldenek Ugandába egy helyi nyelven, lugandaiul írt zöld takarót. Uganda az az észak-afrikai ország, ahol a legmagasabb a gyermekhalálozási arány, a felvilágosítás és az oktatás hiánya miatt.

 

vscanKövetkező példánkban nem egy újabb iPhone alkalmazásról van szó, hanem a GE Vscan nevű mini ultrahangos készülékéről, melynek segítségével otthon, a nappalink kényelmében tudhatjuk meg a baba nemét, ellenőrizhetjük testének változásait, nem pedig a kórházban, az orvosnál állva várjuk ki a sorunkat. Tényleg csak akkora, mint egy okostelefon, mégis igazi ultrahangos technológia található benne, egyszerű a használata, hordozható és igazán hasznos, ha valamilyen problémára különösen kell figyelni a terhesség alatt.

shrinkhipsHa pedig a kismamák magukra is szeretnének figyelni, nekik való a ShrinkxHips elnevezésű öv, amely a szervezet által termelt Relaxin hormont használja, ami nem ürül ki a testből a szülés utáni nyolcadik hétig. Mivel ez a hormon felelős az izmok és az ínszalagok elernyedéséért és összehúzódásáért, az öv nyomást gyakorol a csípőre, nem hagyja, hogy az izmok, inak ebben a laza állapotban maradjanak, hanem az eredeti állapotra, vagy még kisebbre préseli őket.

És amikor már a baba megszületett…

babynesA Nestlé megalkotta a Nespresso kapszulás kávéfőző babáknak való változatát. A kapszulák személyre szabott táplálékot kínálnak a gyermek fejlődésének minden szakaszához. A tej egy perc alatt elkészül, egyenest a cumisüvegbe kerül, természetesen a megfelelő hőmérséklettel az azonnali fogyasztáshoz. A stresszes anyukáknak újabb kényelmi faktort jelent, hogy online rendelhetik meg a kapszulákat 6 különféle variációban. A speciálisan dizájnolt géphez 200 font körüli áron lehet hozzájutni, míg egy üveg táplálék másfél fontba kerül.

 

denimdiaperA Huggies Kis Mozgók Farmer Kollekciója tavaly nagy sikert aratott, ezt szándékoznak újra megcélozni a limitált szériájú pelenkák újbóli piacra dobásával. Csak a nyár folyamán kapható ez a koptatott farmer mintázatú pelenka, melynek használatával már nincs szükség a nadrágra!

 

boonfloA BoonFlo habfürdővé, vagy jóleső vízeséssé változtatja a csapból kiömlő vizet, így téve kellemessé a fürdetést. Nem kerül többé szappan a szembe, nincs több erős vízsugár, ezzel a csapra szerelhető szórófejjel olyan buboréktengert készíthetünk, amiben a kicsik jól szórakoznak a fürdés alatt, és amely gyengéden öleli körbe őket. 

 

A francia SNCF vasúttársaság bölcsődéket nyit az ország számos pályaudvarán, hogy az elfoglalt szülők az ingázás során tudják felügyeletre bízni a gyermeküket. A próba bölcsödét Roanne-ban, Lyon mellett nyitották 2010 augusztusában, ami nagy sikernek bizonyult, mivel eggyel kevesebb utat kellett megtenni a szülőknek reggel, illetve este. A bölcsődék reggel 6:45-től este 7-ig tartanak nyitva, akár tovább is, ha a vonatok késnek. 2010 végéig még 13 új bölcsőde létrehozását célozták meg. Mindezt egy olyan program keretében teszik, melynek megvalósulása során újra élettel töltik meg a francia pályaudvarokat, biciklijavító műhelyeket, irodákat és boltokat is nyitnak.

tal teleMagyar találmány az Antiloop bukfenctál, az abszolút gyermekbarát giroszkópos tál. Működése a földgömbéhez hasonló, giroszkópos kialakítása folytán a tál, benne gyermekünk kedvenc csemegéjével sosem borul ki, még 360 fokos pörgés mellett sem. A bukfenctál fogóit a pici gyerekek kezeihez tervezték, vidám színei miatt a gyerekek hamar megszeretik, a szülők pláne...


 

ÉLELMISZER

Interaktív vacsora-élmény

Az Inamo étterem pincére sose fogja félreérteni a rendelésünket, mi adjuk fel az asztal segítségével, mit szeretnénk vacsorázni.

inamo_asztalAz Inamo étteremben maga az asztal egy olyan felület, amelyen egy automatikusan megjelenő érintőképernyős menü segítségével magunk választhatjuk ki, milyen ételt-italt szeretnénk fogyasztani. Másfél órára szabott az étkezés ideje, tekintve, hogy amíg az ember a vacsorára vár, torpedózhat vagy memóriajátékot játszhat az abroszon, vagy a Chef Cam funkció segítségével meglesheti a szakácsot a konyhában, vagy rendelhet egy taxit hazafele… Persze az étel még kézi úton kerül az asztalra. De az asztalt is személyre szabhatjuk, hangulatunkhoz megfelelő abroszmintát választhatunk, sőt az is nagyban befolyásolhatja a választásunkat, hogy válogatás közben minden étel fotóját láthatjuk. Ám a technikai vonzerő, a játékos ember igényeinek kielégítése nem múlhatja felül az éhes ember ízlését, az étel minősége kifogástalan az Inamo étteremben.

 

 

DESIGN

Fenntartható lakás

Jelentősen csökkenthetjük az ökológiai lábnyomunkat, ha egy olyan házban élünk, ahol semmi sem hagyományos.

Az E-Kocka a passzív ház mintájára született, belga kutatók kísérleteztek a megfizethető, klasszikus értelemben vett energiafelhasználást nem igénylő ház létrehozásával. És íme az eredmény: az E-cube, melyet a vásárlók maguk tudnak összeállítani mindenféle speciális készség nélkül, hiszen előre legyártott panelekből áll és napenergiát hasznosít. Egy kezdőcsomaggal lehet elindítani az építkezést, amit bárhogyan lehet fejleszteni, és személyre szabni, mindez a vásárló pénztárcájától, idejétől és vágyaitól függ. kockahaz

A ház megfelel a kutatók öt elvének, melynek mentén a házat tervezték: emberi erővel épül, hagyományos fűtési rendszer nélkül fűthető, emeleteket lehet egymásra építeni, nem kell hozzá technikai háttér, vagy speciális tudás, hogy fenntartható, illetve bővíthető legyen, de elég rugalmasan kezelhető épület, melynek változtatható a formája, berendezése a lakók ízlése szerint.


 

KOMMUNIKÁCIÓ

A Harry Potter Univerzum interaktívvá válik

Októbertől új közösségi oldal indul Pottermore.com címen.
  

Az új honlapon J. K. Rowling, a Harry Potter kötetek szerzője további történeteket mesél el, például a mellékszereplők előéletéről derülnek majd ki részletek, vagy a varázslóvilág történelmébe kapunk betekintést.

pottermore

 A weboldal célja, hogy a már ismert regényeket élővé és interaktívvá tegye a rajongók számára, mégpedig úgy, hogy a regisztráció után a felhasználók először is varázslónevet választanak maguknak, és ahogy haladnak előre a könyvben, bekerülnek a Roxfort egyik házába, és választhatnak maguknak varázspálcát. A játék során varázsitalok keverésével és bűbájok alkalmazásával lehet pontokat gyűjteni. Az oldalon lehet majd kommentelni és saját tartalmakat feltölteni. A weboldal októberben indul, egymillióan azonban már hamarabb, július 31-től - Harry Potter születésnapja – részt vehetnek az oldal tesztelésében. Arról, hogy ki juthat be a bizonyos egymillió teszter közé, még nem lehet tudni, az írónő annyit mondott egyelőre a videóban, hogy "kövesd a baglyot".

 

 

ÉLETSTÍLUS

Pop-up konténerből ruhát vásárolni

 

A H&M pop-up boltocskában árulja speciális nyári kollekcióját a víz megmentése jegyében.

A H&M 9 éve működik együtt a WaterAid szervezettel, s eddig minden évben egy új, csak erre az alkalomra tervezett bikinit dobtak piacra, idén azonban már egy egész nyári strandruha kollekciót, melynek bevételéből 25%-ot fordítanak a vizek tisztán tartására, megóvására. A H&M és a WaterAid célja, hogy tiszta vizet és egészségügyi berendezéseket biztosítson a szegény fejlődő országokban, ehhez az évek folyamán több millió fontot gyűjtöttek már. Ötletes módja ez annak, hogy az ember bizonyítsa nagylelkűségét, vásárlásával segítsen más embereken.

hmIdén az egész ruhakollekció mellett egy újabb ötlettel rukkoltak elő: két napig a holland tengerparton egy hajókonténerből kialakított boltban lehetett vásárolni. A könnyű nyári ruhák, a fürdőruhák és a strandon viselhető kiegészítők a víz jegyében természetesen kék szín különböző árnyalataiban készültek.

 

EGÉSZSÉG

Facebook a véradásért

Egy like a saját vércsoportod csoportjára, s máris tudsz segíteni!

 facebook_blood

Az izraeli NATAL (Trauma Centre for Victims of Terror and War) a TwentyThree ügynökséggel közösen létrehozott egy Facebook csoportot „vércsoportok” („Blood Groups”) néven. A kezdeményezés célja, hogy szükség esetén könnyebben lehessen megtalálni a megfelelő véradót. 8 csoportot alapítottak a különböző vércsoportoknak megfelelően. Azoknak a Facebook tagoknak, akik szívesen adnának vért, a megfelelő csoportot kell like-olni és bármikor tudnak segíteni. A kampány visszhangja rendkívül nagy volt, még az izraeli Vöröskereszt is használja az oldalt, ha sürgősen véradóra van szükség, és már Indiában is működik a csoport.


 
A túlsúly világméretű problémájának korában egy intelligens mérleg jóvoltából ezentúl mindenki nyomon követheti súlya ingadozásait.
  • © 2025 Trend Inspiráció
  • 7625 Pécs, Kaposvári u. 4.
  • Telefon: +36 72 511 699

  • trendek
  • módszerek
  • referencia
  • publikációk
  • csapat
  • kapcsolat
  • ászf
  • adatvédelmi nyilatkozat